
For køyreskulen er det svindyrt at elevar skal gire manuelt. Trafikklæraren meiner alle bør ta førarkort på automatgir.
(Feed generated with FetchRSS)
Artikkel kilde: NRK.no – Bil og motor
Les hele artikkel her:
Denne henvisingen/artikkelen er laget ved hjelp av KI-verktøy.